Livstidsgaranti

Vi tilbyder en livstidsgaranti på konstruktionen af alle vores lamper og lyskasser (udover normal slitage).

Hvis lampen går I stykker, reparerer eller erstatter vi den uden beregning, uanset hvornår det måtte ske.

 

Hvis jeres vare er beskadiget eller defekt

Beskadigede eller defekte varer kan returneres eller udskiftes på ethvert tidspunkt (livstid).

Bare kontakt os, og herefter reparerer eller erstatter vi jeres lampe uden beregning.

I tilfælde af at varen skal returneres til os, betaler vi for returfragten. Vi sender en returetiket via e-mail, som du kan downloade og udskrive.

 

Returnering for uønskede varer

Uønskede varer kan returneres på ethvert tidspunkt (livstid).

For at uønskede varer skal kunne returneres, skal varen være ubrugt og i samme stand som da i modtog den. Den skal også være i den originale emballage.

For at behandle jeres returnering, har vi behov for en kvittering eller et købsbevis.

Der er visse situationer hvor der kun gives delvise refusioner (hvis gældende):

- Alle varer der ikke er i deres originale stand, er beskadigede eller mangler dele, af årsager der ikke skyldes vores fejl

 

Refusion (hvis gældende)

Når jeres returnering er modtaget og inspiceret, vil vi sende dig en e-mail for at informere dig om at vi har modtaget jeres returnerede vare. Vi vil også informere dig om hvorvidt refusionen er godkendt eller afvist.

Hvis refusionen godkendes, vil jeres refusion blive behandlet, og en kreditering vil automatisk tilføres jeres kreditkort, eller originale betalingsmetode inden for et par dage.

 

Sene eller manglende refusioner (hvis gældende)

Hvis i ikke har modtaget jeres refusion endnu, så tjek jeres bankkonto igen.

Herefter bør i kontakte jeres kreditkort selskab, da det kan tage tid før refusionen officielt set er tilgængelig på kortet.

Herefter kontakter i jeres bank. Der er ofte behandlingstider forbundet med refusioner, før de vises på jeres konto.

Hvis i har gjort alt dette, og i stadig ikke har modtaget jeres refusion endnu, så kontakt os venligst på admin@pkgreen.dk.

 

Tilbudsvarer (hvis gældende)

Kun almindeligt prissatte varer kan refunderes. Desværre kan tilbudsvarer ikke refunderes.

 

Erstatninger (hvis gældende)

Vi erstatter kun varer hvis  de er defekte eller beskadigede. Hvis i har brug for at ombytte varen til den samme vare, så send os en e-mail på admin@pkgreen.dk.

 

Specialdesignede produkter

Det er desværre ikke muligt at returnere produkter der er specialdesignede, eller som bærer et særligt brand. Dog dækker vores livstidsgaranti fortsat, hvilket dækker lampernes konstruktion.

 

Gaver

Hvis varen blev markeret som værende en gave ved købet, og sendt direkte til dig, modtager jeres et gavekort for værdien ved jeres returnering. Når den returnerede vare modtages, vil der fremsendes et gavekort til dig.

Hvis varen ikke blev markeret som en gave ved købet, eller hvis gave giveren har fået sendt ordren til sig selv, for at give den til dig senere, sender vi en refusion til gave giveren, og vedkommende vil blive informeret om jeres returnering.

 

Fragt

For at returnere jeres produkt, er det nødvendigt at i sender det til vores kontor.

For uønskede varer bærer i selv omkostningerne for fragten af jeres vare. Fragtomkostninger er ikke-refunderbare.

Afhængig af hvor i bor, kan tiden for hvornår jeres ombyttede produkt ankommer, variere.

Hvis i sender en vare til over 400 kr bør i overveje at bruge en fragt tjeneste med tracking, eller tilkøbe fragtforsikring. Vi garanterer ikke at vi modtager jeres returnerede vare.